NOEN NYE PLAGG

God kveld! Her har jeg ingenting spennende å rapportere. Å være syk er vel likt for alle? Det blir mye sofasliting og tv-titting altså. Akkurat nå sitter jeg å ser på master chef, kan jo ikke annet enn å heie på den flotte Siv Cotton, jeg elsker den dama! Jeg fikk forresten en pakke fra nelly for et par dager siden som jeg gjerne vil vise til dere. Jeg fikk for meg i sta at jeg skulle ta bilder med klærene på, men i og med at jeg er så syk som jeg er ble ikke bildene sånn kjempebra. Men men. Anbefaler dere å gå inn på plaggene for å se hvordan de også kan se ut, da jeg ikke er særlig bildefresh i dag 😀

Annonselenker


ÅH, det perfekte hverdags og festskjørtet! Kan kombineres med så utrolig mye. Det finner du HER.


Utrolig søt blondetopp HER. Den finnes også i blå HER, grønn HER og lilla HER 9829;


Den perfekte ruteskjorten, virkelig. Kommer til å bruke denne mye i høst. Den finner dere HER.


Utrolig søt basic-genser med fantastisk fin kant nederst. Den popper opp de kjedeligste antrekk, me like 😀 Den finner dere HER! I beige HER.


Bodycon-dress HER. ÅH, denne gleder jeg meg til å vise på, så utrolig sexy! Dessverre følte jeg meg ikke helt i kjolehumør i dag, som dere sikkert skjønner? Haha!
Kjolen fins også i svart HER og rosa HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg