SUNDAY MODE

Åh, kjære søndag. Dagen der jeg alltid ligger limt til sofaen med en dårlig tvserie på skjermen. Finnes det egentlig en bedre dag i uken? Søndager er iallefall min favoritt! Etter fredager og lørdager, såklart. Haha! Akkurat nå frister det cirka 0 prosent å ta bilder av det slitne trynet mitt, derfor ligger jeg her å nettshopper slik som resten av Norge akkurat nå. Søndager er vel dagen for nettshopping har jeg hørt! Fant fram tre jakker jeg likte veldig godt, men er litt usikker på hvilken av de jeg skal klikke hjem. Den lyse teddy-coaten er jo en liten favoritt, hva tror du?


HER / HER / HER (annonselenker)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg