LETS TALK ABOUT HAIR

Jeg vet ikke om dere husker det, men for et halvt år siden tok jeg endelig ut extensione mine som jeg hadde brukt fast i seks år. Å legge extensione på hylla var for meg utrolig rart, spesielt siden jeg følte mitt eget hår var utrolig kort og tynt. Men en gang måtte jeg fjerne de, og i skrivende tidspunkt kunne jeg ikke vært mer fornøyd med valget mitt. Håret mitt er lengre og sunnere enn noen sinne, og i dag har jeg tenkt å dele med dere hvordan prosessen har vært for meg 9829;

Man kan komme langt med den kostnadsfrie måten å pleie håret på. Mine øverste tips er som ikke koster noe er:

9829; Sov med flette på natten 
9829; Ikke gre håret mens det er vått, vent til det har tørket litt inn
9829; Ikke ha håret mye i hestehale ol, da dette sliter veldig!
9829; Ikke dusj håret hver dag, vent til hver andre eller tredje dag.
9829; Pssst! Det er en rabattkode nederst i innlegget.  

Annonselenker

Men man kommer ikke hele veien kun ved å gjøre punktene over. Gode hårprodukter er utrolig viktig om man skal få håret til å vokse. Fra en person som har brukt extensions halve livet og har sett hva gode produkter kan gjøre: jeg vet hva jeg snakker om! Produktene under er virkelig fantastiske produkter som man kan komme langt med om man ønsker å vokse ut sitt eget hår. Ja, skikkelige produkter kan være dyrt å kjøpe. Men slik jeg ser det er det ikke vits å bruke penger på produkter som ikke funker i det hele tatt, slik som de man får kjøpt på Rema 1000. 

Alexander Sprekenhus er en stor favoritt for tiden, produktene hans lukter himmelsk (stort pluss), pleier håret og etterlater det virkelig helt fantastisk. 


Håroljen finner du HER, shampoen HER og balsamen HER.

Jeg trenger vel ikke forklare hvordan man bruker shampo/balsam, men jeg vil rette litt ekstra oppmerksomhet mot håroljen over. WOW altså. Jeg var bombesikker på at jeg aldri kom til å finne en olje jeg likte bedre enn biosilk, men der tok jeg feil. Denne håroljen passer på håret igjennom hele dagen, kurer det og lukter helt himmelsk. Tommel opp!

En god hårkur er også veldig viktig. Denne fra Kerastase bruker jeg et par ganger i uken, og den passer veldig godt til min hårtype da jeg har slitte tupper og kan fort få tørt hår. Denne pleier, gir massevis med fuktighet og hjelper slik at  tuppene ikke knekker av. 


Hårkuren finner du HER.

Så, over til mine to siste produkter som jeg bruker fast. Det første produktet er et MUST for alle som retter eller krøller håret, nemlig en varmebeskyttende. Jeg brukte det personlig ikke før, og da var det virkelig ikke rart håret mitt ikke vokste. Nå bruker jeg denne hver dag når jeg retter håret, og håret mitt er finere enn noen sinne. Syns iallefall jeg! Tørrshampoen fra Batiste bruker jeg også ofte. Siden jeg ikke dusjer håret hver dag, men samtidig ikke vil gå rundt med fett hår så er det viktig med en god tørrshampo. Batiste sin har alltid vært en favoritt hos meg!


Tørrshampo HER og varmebeskyttende fra ghd HER

Jeg vil gi dere en rabattkode for alt av hårpleie hos coverbrands. inkludert alle produktene i innlegget 9829; Skriv inn “JULIAHAIR” i kassen og den gir det 20% avslag 9829;9829;9829;9829;9829;9829;

Koden gjelder ikke for varer som allerede er på salg, og den er gyldig til 19. september! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg