SVAR PÅ SPØRSMÅL, DEL 1

Så flott at du har startet på studier. Har nettopp startet selv, og har kun tre forelesningsdager i uka. Ser du har mye “fri” og bruker dagene på utseendefiksing. Hvorfor leser du deg ikke frampå i pensum eller jobber med skole når du har “fri”?
Svar: Bare for å svare på det med utseendefiksing først: Jeg bruker ikke mye tid på slike ting, men likevel kanskje mer enn mange? En dag annenhver uke fikser jeg negler/vipper, og ellers går jeg til frisøren kanskje hver tredje måned! Jeg leser til skolen også, men det er kanskje ikke så gøy å lese om “at i dag har jeg startet på arbeidskravet i Bedriften” for eksempel. Derfor dropper jeg å skrive om det, og fokuserer heller på ting jeg tror dere vil lese iallefall 🙂

Kan du si fordeler og ulemper med vippeextentions?
Svar: Fordelene er jo helt klart all tiden man slipper å bruke på å sminke øynene! Dessuten er det jo så fint med vippeextensions. Ulempen for meg er vel at jeg ikke kan knikke meg skikkelig i øynene mer siden vippene blir i veien. Ellers er jeg så vant til å ha falske vipper at jeg tenker ikke noe særlig over det lenger! 

Er du like flink å trene nå som du var i en periode?
Svar: Jeg trener enda, men jeg har ikke fått inn den skikkelige rytmen etter sommeren. Det er egentlig utrolig kjedelig, for når jeg først er i en god treningsperiode er hele meg en bedre person! Nå tar skole endel tid, men jeg må bare bite tenna sammen å komme meg på SATS. Det frister jo alltid mer med innekos når høsten kommer, men det kan ikke alltid være en unnskyldning 🙂 

BI har jo et rykte på seg. Men mener du det er en god skole? Noe du ble positivt/negativt overrasket over når du begynte?
Svar: Personlig så er jeg usikker på hvilket “rykte” BI har. Jeg syns det virker som en kjempegod skole med mange hyggelige mennesker! Har absolutt ingenting å klage på så langt 🙂 Til de som lurer så går jeg 50% på PR og markedskommunikasjon. Jeg starter 100% over nyttår!

Håret ditt ser så sunt ut, hva gjør du?
Svar: Tusen takk! 😀 Ser det er mange som spør om ting rundt håret mitt, og jeg skal skrive et utfyllende innlegg om det i morgen formiddag, så da er det bare å klikke seg inn igjen om du er nysgjerrig!

Hei, kan du si litt om spisevanene dine nå som du har begynt på skolen? Hvordan ser en typisk dag ut for deg nå med trening og spising?
Svar: Hei! Spisevanene mine er egentlig ikke noe annerledes nå enn før jeg startet på skolen. Selv om jeg ikke har startet fullt opp med treningen igjen så spiser jeg omtrent like sunt! Jeg spiser frokost, som regel er det tre rugsprø, makrell i tomat og et glass med melk, lunsj varierer mellom skyr, egg og røkelaks, havregrød osv. Middager varierer veldig, der spiser jeg som regel det jeg får lyst på der og da. En favoritt nå for tiden er pizza laget med fullkornspita. NAM sier jeg bare!

Tenker du å bli boende i Bergen?
Svar: Både ja og nei! Nå har jeg jo startet på skole i Bergen og kommer til å gå på BI her. Etter det så aner jeg ikke om jeg fremdeles vil bo her, eller om jeg flytter tilbake til Oslo. 

Hva blir man utdannet som når man er ferdig med BI?
Svar: Det kommer helt an på hvilken linje du går! Men med min linje (PR og markedskommunikasjon), kan du for eksempel bli PR-rådgiver, jobbe med reklame, i pressebyrå eller lignende. Veldig spennende!

Hvordan greier du å holde deg så tynn og fin? 🙂 Du er veldig vakker!
Svar: Så snilt sagt, tusen takk 9829; Nå vil jeg ikke akkurat kalle meg selv “tynn”, men jeg er veldig opptatt av at jeg har et sunt kosthold og drikker mye vann. Jeg er jo tidene foodie egentlig og elsker mat, så det er viktig for meg å kose meg noen ganger i uken med usunne måltider. Hadde aldri klart å vedlikeholdt kostholdet mitt om jeg nektet meg selv godteri eller junk en gang i blant!

Hvordan var stilen din på videregående?
Svar: Haha, det husker jeg omtrent ikke! På Molde vgs så var det ikke om å gjøre å pynte seg til skolen, for å si det sånn. Det ble ofte joggis på skolen, og deilig var det. Jeg hadde egentlig en helt normal stil altså!

Hvilken størrelse har du i Acne Rue mohair genseren?
Svar: Den har jeg i S! 

Er ikke du og Andrea venner lengre?

Svar: Jo, det er vi 9829; Siden vi ikke bor i samme by lengre så er det normalt at man ikke henger sammen hver dag. Hadde blitt litt dyrt å ta så mye fly altså! Men jeg savner veldig tiden vår på Majorstuen og vedder på at vi kommer til å flytte dit igjen begge to. Good times!

Er det å være brun året rundt viktig for deg?
Svar: Er det teit om jeg skriver ja her? Jeg føler meg ikke særlig fresh når huden er gusjeblek, og jeg er ikke en person som kler å være spesielt lys i huden. Syns jeg selv iallefall! Så jeg syns det er viktig for min egen del å ha litt farge igjennom hele året, enten om det er fra solarium eller spraytan 🙂
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg