MEG SOM ACTIONHELT

Holaaa! Dere vet de dagene der alt man har lyst til er å slappe av, spise smågodt og se på film? De dagene er det akkurat det jeg gjør også. I formiddag møtte jeg fineste Cathrine, og vi tok litt bloggbilder som alltid er gode å ha! Etter det slengte jeg kjæresten under arma og tok han med på kino. Vi så Expendebals 3 (?), en film jeg overraskende nok syns var så bra. Det gjør noe med en når man ser så mye muskler i en film, me like! Personlig har jeg sykt lyst til å lære meg å sloss sånn selv, hvor kult hadde ikke det vært om man kom i en kjip situasjon en gang i livet? Syns det er så imponerende å se på, haha! Nå har vi nettopp kommet hjem, og jeg ligger sånn halveis i fosterstilling i sofaen. Har spist alt for mye godteri, baconcrisp og popcorn med en kilo for mye salt. Merker det snart blir sengen på meg, i mellomtiden kan dere se et par bilder fra dagens antrekk 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg