DET VANLIGE

Hei! Da var kleine-søndagen her igjen, og undertegnede var en av de mange andre som tok seg et glass for mye på byen i går. Det kan skje den beste, ikke sant? Med kjolen flagrende, leppestift på tenna og proseccoen i hånda dro jeg i går ut med en herlig gjeng som virkelig kan å feste! Jeg må bare si det; HELDIGVIS vet jeg å gå hjem å legge meg når ting runt meg blir alt for uklart og man mumler mer enn man prater, så det ble ikke så alt for sent hjem på meg i går. Formen er overraskende fin i dag. Om noen få strakser skal jeg på junkfood jakt, og jeg har allerede peilet ut Fridays som et sted jeg vil legge på meg noen ekstra kilo denne søndagen. Det kommer flere bilder senere i dag, ha en fin dag så lenge!


Hadde på meg en av mine favorittkjoler i går! Den finner dere HER. (annonselenke)

På nelly har de den også i nude her, blå her, gul her, rosa her og burgunder her 9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg