RØDVINSRUS

What a day!

For en hektisk, men fantastisk dag det har vært! Jeg har vært på farten siden klokken åtte i dag tidlig, så dere kan tro det er fantastisk å ligge nydusjet i en deilig hotellseng nå. Meg og June takket til og med NEI da noen vi kjente nede i hotellbaren spurte om vi ville ha et glass vin. Hva har skjedd med oss liksom? Her har du pensjonistene 1 og 2, haha! Planen ikveld var egentlig å dra en liten tur ut, men etter førpremieren på The Maze Runner (en heeelt fantastisk film) var jeg så sliten etter dagens skjema at alt som fristet var et glass rødvin og litt mat. I halv elleve tiden bestemte vi oss for å dra ut å spise kvelds på Olivia, men på veien ned dit gikk vi forbi en ny fransk resturant som vi tilfeldigvis sjekket ut menyen på. Det endte jo opp med at vi spiste middag der, og jeg angrer ikke! Super service og god mat. Husker ikke hva resturanten heter nå dessverre, noe som er syns siden jeg gjerne skulle anbefalt den til dere. Jeg har tatt massevis av bilder i dag forresten, og de poster jeg i morgen. Akkurat nå orket jeg såvidt å legge ut disse to mobilbildene liksom. SLITEN! Men nok mas fra meg, håper dere har en fin torsdagskveld 9829; Jeg orker forresten ikke lese over teksten før jeg poster innlegget, så om det er skrivefeil så kan jeg skylde på at jeg skriver dette i rødvinsrus. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg