FØRSTE DAG I OSLO

Hei! Da var jeg vel fremme i Oslo, som de som følger meg på instagram (julianyland) kanskje har skjønt. I går tok jeg med meg kofferten og dro rett på Trancher, som er min favorittresturant i Oslo. For biffelskere anbefaler jeg virkelig å dra dit! De spesialiserer seg på entrecote, og det er alt de har på menyen. Med et brett utvalg av tilbehør da, såklart. Her snakker jeg ikke om et fleskestykke med entrecote som man kjøper på bunnpris, men et rent, mørt, nydelig stykke kjøtt. AH! Med et godt glass rødvin er dette det aller beste jeg kunne sett for meg uansett anledning. Herregud, nå hørtes jeg gammel ut.. Glenn, June, Erika og meg koste oss lenge med den deilige maten, en perfekt start på langhelgen 9829;


9829; 9829; 9829; 9829; 9829; 9829; 9829;

I våknet jeg opp alt for tidlig, for vi skulle på et frokostevent klokken åtte på Artesia spa. Forteller mer om det senere! Klokken ti hadde jeg avtalt møte med coverbrands i deres lokaler, og da kan dere tro jeg var i himmelen. Flere hundre kvadratmeter med sminke og hårprodukter. AAH! 


Nå har jeg nettopp kommet hjem til Glenn med en stor pose med sushi, så nå skal vi spise litt lunsj før vi må rett ut igjen. Klokken 15 sjekker vi inn på Saga Hotell Oslo, og ikveld blir det førpremiere på The Maze Runner. En veldig hektisk, men veeeeldig bra dag! 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg