DRESS LIKE ME

Hei! Hvordan er deres søndagsform? MIn er fabelaktig as we speak, mye av grunnen til det er vel den faste Fridays-munchen dagen derpå. Den slår virkelig aldri feil! Nå er kofferten pakket og jeg er snart klar for hjemreise til Bergen. Det skal bli så godt å komme hjem til kjæreste, og ikke minst min lille baby Zara. Det er helt rart at man kan savne et sånt lite dyr så mye. Merker jeg nesten blir emosjonell bare av tanken på å kose med henne igjen! Jeg og Glenn pratet om at jeg burde få valper på henne etterhvert slik at jeg alltid har en liten Zara i livet mitt. Syns det høres så utrolig skummelt ut, og jeg er egentlig ikke sikker på om hun kan få valper en gang siden hun er så liten? Det er jo kanskje litt risikabelt? Nå vet jeg jo ikke mye om tema, så jeg skal iallefall gjøre grundig research før det eventuelt blir chihuahua-bebiser om noen år. Hun veier jo bare 1.8 kilo, så hun er jo som en valp! Heldigvis en stueren valp, vel og merke. Det finnes vel ikke noe mer slitsomt enn å gjøre en hund stueren, og måtte plukke opp bæsj hele tiden. Husker jeg hatet den perioden.. Men nok om det! Satt sammen noen kollager med litt inspo til dere, håper det faller i smak 😀

(annonselenker)


Cardigan / Veske / Jeans / Klokke


Genser / Klokke / Jeans / Veske

 


Genser / Boots / Solbriller / Veske / Jeans

 


Genser / Solbriller / Veske / Boots


Genser / Klokke / Jeans / Veske

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg