MORGENKOS

Hei, herlige søndag 9829;

For en utrolig deilig følelse det er å våkne frisk og opplagt en søndags morgen. Det må jeg nesten si er litt sjeldent, men absolutt noe jeg skal vurdere til neste helg også! Neste uke er det mye som skjer, og da er det viktig å få hvilt godt ut i helgen. Jeg og Torild kjørte rett på butikken for å handle inn frokost da vi våknet. Varme rundstykker med godt pålegg er det beste jeg vet, mmm! 


I går var været så surt i Bergen, så dette ble antrekket. Cardigan fra Zara, ny favoritt!

I dag derimot, står solen og smiler. DEILIG! Vi skal jo på fotballkamp senere i dag, så det passer perfekt. Før den tid blir det nok bare sofakos. Nå har vi nettopp satt på Skal vi danse fra i går. Må jo nesten følge med på hvordan fotballfrue gjør det, personlig er hun min favoritt! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg