RYDDEMANIA

Det er med stor glede jeg kan fortelle dere at nå er det endelig fredag, og det betyr helg for fler enn bare meg! Disse morgentimene har blitt brukt til å rydde og shine opp leiligheten. Voksenpoeng til meg! Jeg får jo besøk i dag, og da vil jeg helst at alt skal være så strøkent som mulig. Før kunne jeg ikke brydd meg mindre om rommet mitt var rotete og det lå som regel alltid en fin kombo av klær, truser, extensions og spray tan på gulvet mitt. Husker jeg hadde en venninne som var helt ryddegal og som brukte å rydde rommet mitt fra tid til annen. Good times 9829; Nå brekker jeg meg av tanken på det rotet. HALLOO uhygenisk?? Nå klarer jeg ikke å la en harmløs liten sokk ligge på gulvet engang! 


Gårsdagens antrekk: Veske – Mulberry / Genser – HER / Jeans – Zara / Sko – Acne / Klokke – Michael Kors (annonselenke)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg