BACK TO SCHOOL

God “morgen”! Den late frøken Nyland sto faktisk opp for bare en time siden. Før hatet jeg å sove lenge, men nå som jeg “må” stå opp tidlig hver dag elsker jeg de dagene jeg kan dra meg i sengen så lenge jeg vil. Våknet opp med en aldri så liten forskjølelse også, noe som er skikkelig kjedelig. Om jeg liksom skal bli syk nå som det endelig er helg er faktisk heeelt uakseptabelt! Derfor poppet jeg typ en håndfull med alle mulige vitaminer. Satser på at det hjelper! Nå sitter jeg å vurderer om jeg skal dra på “back to school” party ikveld eller ikke, som BI arrangerer. Det hadde jo vært så gøy, men siden formen ikke er helt på topp, pluss at Torild kommer i morgen veier egentlig i mot at jeg drar. Men jeg skal ikke si noe helt sikkert enda, for jeg endrer jo mening om ting oftere enn går på do. Under finner dere gårsdagens antrekk! Nå skal jeg hive i meg litt frokost før jeg skal til byen en tur å møte fine Cathrine


Cardigan – Zara / Jeans HER / Veske – LV (annonselenke)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg