HØSTFIN

Æææ, nå er skolen ferdig for denne uken! Selv om det kun er onsdag og det er mange dager til det er helg, kan jeg ikke beskrive følelsen av å kunne gjøre hva jeg vil dagene fremover. I helgen får jeg besøk, så det er jo naturligvis litt å ordne frem mot da, ellers skal jeg bare kose meg med fridagene. Er det helt feil av meg å ønske litt regn? Jeg craver nemlig etter et seriemaraton i morgen, det er så lenge siden sist! 

Sponset behandling

SE så fine negler jeg fikk i går forresten! Den ser svart ut på bildet, men det er egentlig en mørk vinrød shellac. Perfekt til høsten, jeg dåner 9829;


Nye vipper fikk jeg også for noen dager siden, like fornøyd som alltid 9829;

Dere kan bestille time hos Beauty Lounge på telefon 408 72 160! For flere bilder av hva de gjør kan dere sjekke ut facebooksiden HER. De holder til midt i Bergen sentrum, og er virkelig de flinkeste i Bergen etter min mening 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg