PERFEKSJON!

Hoppet opp av sengen klokken ni i dag med en melding fra posten om at endelig pakken min fra nelly hadde kommet! Jeg har lenge ventet på om bootsene jeg bestilte var like fine som forventet, og det er faktisk sjeldent (omtrent aldri) jeg blir mer fornøyd i virkeligheten med noe jeg har bestilt. ÆÆÆ de er så fine!! De kan virkelig brukes til absolutt alt! Jeg vet de har de i svart og, så nå skal jeg kjappe meg for å bestille de også. 


Bootsene finner du HER, og i svart finner du de HER 9829; (annonselenke)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg