TRENINGSGLEDE

Heihei! HERREGUD det var helt nydelig å trene i dag. Da jeg skrev i forrige innlegg at trening gir meg glede og bla bla mente jeg det bare sånn halveis. Men nå skjønner jeg så godt hvorfor jeg trente omtrent hver dag før sommeren. Det er jo helt fantastisk! Selvom det bare ble 5km på mølla i dag så er det iallefall en start. Jeg har planlagt litt trening fremover, og det ser ut til at jeg kommer til å løpe tre dager i uken og trene styrke to ganger. Det skal jeg klare! Vil dere at jeg skal skrive om trening og kosthold forresten, slik jeg gjorde før? 

Ikveld er jeg invitert til taco/kose/rødvinskveld hos Jarl, så nå må jeg bare fikse meg fort før jeg drar avgårde. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg