OUTFIT

God morgen! I dag skal jeg faktisk på min første forelesning, for i går ble det nemlig mer kaos enn planlagt. Jeg er så heldig å starte på skole med min “bloggkollega” Cathrine (Cath in the city), og vi hadde planlagt god tid i går for å komme oss på skolen sammen. Dessverre hadde bybanen bestemt seg for å gi oss en skikkelig tøff start på dagen, og var over 20 minutter for sen til stoppet mitt. Da den endelig kom var banen så full at jeg såvidt fikk plass, men det gjorde ingenting for det viktigste var å komme seg på skolen. To stopp lengre ned stoppet den igjen, og da måtte alle på banen komme seg ut! Da hadde timen på BI allerede startet, og vi fant ut at det ble alt for dumt å komme for sent den første dagen. Derfor bestemte vi oss for å dra på den i dag i stedet. Håper hellet er med oss nå 😀 Jeg er så glad for at meg og Cathrine går sammen på BI, utrolig deilig med et kjent fjes på skolen. Vi har også bestemt oss for å knipse outfitbilder to dager i uken etter forelesning, og siden det yrer av flotte locations rundt skolen kommer det til å bli knallbra! 9829;

Her er noen bilder hun knipset av meg i går etter at vi dessverre måtte forlate bybanen. Herlighet for et fint lys, er hun ikke flink? 


Genser – Acne / Jeans – Levis / Veske – Michael Kors / Klokke – MJ HER / Sko – Cheap Monday HER  (annonselenker)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg