FORNØYD

Hei! Åh, for en knallstart på fadderuken vi hadde i går. Kunne virkelig ikke sett for meg en bedre start. Først møtte alle nye studenter i auditoriumet (vi var hele 900 stykker!!) der vi ble informert om uken og generelle ting, før vi ble delt inn i faddergruppene. Etter det vandret hele gjengen rundt i byen litt før vi startet vorset hos en av fadderne. Der hadde vi drikkeleker å ble bedre kjent med hverandre. Jeg kom i en flott gruppe og fadderne våre var så snille og inkluderte alle på en veldig god måte. Som ny student er det jo mye nerver ute å går. Det er mange nye mennesker, bekjentskaper og rutiner man skal inn i. Heldigvis ble vi så godt tatt i mot, så nå gleder jeg meg bare til resten av uken og studiestart! Det er mye som skjer hver eneste dag og et tett program med massevis av morsome aktiviteter. Jeg valgte å ta formiddagen i dag “fri” siden hele dagen i går gikk bort og jeg har massevis jeg må fikse om jeg i det hele tatt skal rekke å bli med på alt senere. Klokken fire er det duket for nok et faddergruppe-vors, og senere skal vi på Ricks for fest. Gleder meg masse! 

Jeg glemte heelt av å ta bilder i går, så slenger med noen fra lørdag med søte Ingvild. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg