ÅRETS KJEDELIGSTE DAG

Som dere sikkert skjønner, så har jeg kjedet meg fælt i dag. Jeg skal ikke lyve å late som om det har vært deilig med en dag i sofaen med kun ett gjøremål, og det er å bestemme seg for hvilken tv-serie man skal se på neste. Nei fytti, i dag var virkelig ikke dagen for det. Utenfor regner det så alt av utendørsaktiviteter gadd jeg ikke. Tenkte å dra en tur til byen eller en tur på trening, men siden iPhonen min er på reperasjon har jeg ikke månedskortet mitt til buss og bybane heller. Jeg tør ikke å snike uten billett, for tenk så flaut det må være å bli tatt?? Og ja, jeg er aaalt for lat til å gå i regnet. No way! Det eneste jeg kan skryte på meg for dagen er at jeg lagde en ganske så digg middag. Stekte opp kyllingkjøttdeig med masse chili, hvitløk og andre grønnsaker og stappet det ned i en fullkornspita med litt mager kesam. Mmm! Bare dumt jeg spiste middag klokken fire som om jeg var en pensjonist, for nå er jeg sulten. Igjen! Kanskje jeg skal lage en runde til? Hmm. Og jo! Jeg har nesten sett en hel sesong med friends i dag også. Wow, det er mange timer. Har blitt megahekta. 

Med dette klageinnlegget ønsker jeg altså alle en super kveld, håper dere ikke kjeder dere like mye som meg. I morgen skal jeg ta meg sammen å finne på noe gøy. 


Frøken Zara er i chillemodus. Kan hunder bli støle forresten? Vi gikk en ganske bratt fjelltur i går, og jeg vet selv hvor støl jeg er!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg