BOLIGKJØP OG OPPDOLLING

Dette er den første dagen på veldig lenge at jeg har følt alt har gått i ett og at jeg kunne tenkt meg å sovne typ akkurat NÅ. En liten smak av hverdag, og det er fantastisk deilig! Jeg merker at jeg har hatt nok ferie for sommeren nå, og kan ikke vente til mandag da det er fadderuke og en knallstart på høsten. Nå har jeg nettopp kommet hjem, for meg og Kristoffer har akkurat vært hos et vennepar for å si hei. De holder på å pusse opp huset (ææ, de har kjøpt HUS), og det var gøy å se hvor langt de hadde kommet. Det får meg til å tenke på at jeg vil kjøpe leilighet selv, så det spørs hva som skjer når leiekontrakten her går ut! Kanskje er boligkjøp det neste? Hmm..

(Sponset behandling) Dagens første timer ble brukt på Beauty Lounge, og herrefred så deilig det var å være tilbake på favorittsalongen min. Der blir jeg alltid skjemt bort, og kundeservicen der kan man virkelig ikke klage på. Jeg er så heldig som kan ha et samarbeid med en så flott salong midt i Bergen sentrum 9829; De holder til i Strandgaten 6, til de som lurer! 

Først fikset jeg neglene mine som dere ser på bildet over. Valgte å gå for en enkel, fransk manikyr denne gangen. Syns det er så klassisk og fint! Dessuten bruker de akryl til å legge det, og aner dere hvor sterkt akryl er?? Det holder i evigheter! Etter jeg hadde gjort det fikset jeg vippene mine med extensions, noe som var høyst nødvendig. Tror jeg hadde maks ti vipper igjen til sammen på begge øynene, hahaha! Nå har jeg massevis med vipper igjen, og da kan jeg ikke annet enn å juble!

For timebestilling kan dere ringe 408 72 160, og om dere vil sjekke ut facebooksiden deres med flere bilder osv finner dere den HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg