BACK IN THE A-GAME

Åh, hvor fantastisk fin er ikke solnedgangen over fjellet? Det minner meg mye om den jeg ser når jeg er hjemme i Molde, for utsikten hjemmefra slår virkelig ingenting! Veldig ålreit å tenke på at jeg nesten har det samme her i Bergen. Kristoffer og meg gikk oss en tur i går kveld før vi la oss. Jeg hadde nesten helt glemt hvor mye jeg elsker kveldsturer, det er jo så deilig! I dag klarte jeg å stå opp klokken 07.30 også, det var virkelig på tide. A-mennesket er tilbake! Nå skal jeg på Beauty Lounge for å fikse opp alt som ikke har vært vedlikeholdt i sommer. Her snakker vi negler, vipper og alt som hører med. Oh my god, jeg har både gledet meg og savnet min kjære skjønnhetssalong 9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg