BESTILLINGEN

Hei! Det ble så sent i går at jeg rakk ikke å vise dere hva jeg bestilte meg fra nelly. Jeg var faktisk utrolig flink og lot være å bestille bare partyklær som jeg alltid gjør! Det finnes jo grenser hvor mange festkjoler og høye hæler man trenger. Nå skal jeg jo starte på skole, så fokuserte mest på hverdagsklær osv som jeg kan bruke der 🙂 Kom ikke helt unna likevel da, måtte bare ha én kjole pluss et par “basic” hæler. Nok babling! Under ser dere uansett pakken jeg venter på å få. 

Annonselenker


Denne kjolen måtte jeg bare ha, selvom jeg har “festkjole-shoppe-stopp”. Den finner dere HER. Genseren tror jeg kommer til å bli brukt mye på skolen, er den ikke fin? Den finner dere HER 9829;


Noen basic / chilleklær måtte jeg såklart ha. Singlet HER, college-genser HER og hvit tee HER 9829;


Skjønner dere hva jeg mener med basic – hæler? Jeg har faktisk ingen svarte pumps, så nå var det på tide! De finner du HER. Det supersøte armbåndet finner du HER.


Disse deilige overdelene finner du i hvit HER og marineblå HER 9829;


Disse blusene kan jeg bruke både til hverdag og fest, syns de var så fine! Hvit HER og svart HER 9829;

Hva syns dere om innkjøpene mine? Nå skal jeg hoppe i dusjen før det blir ut å kjøpe nytt batteri til bilen av alle ting, haha! Etter det skal jeg på trening, og det kan dere tro jeg gleder meg til 😀 Er nesten en måned siden sist, hjelp!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg