NORDMENN

Nå var det like før jeg startet innlegget med å skrive om været. IGJEN! Hva feiler det oss nordmenn som tydeligvis bryr seg mer om hvordan været er enn noe som helst annet? Ææ! Okei jeg må bare si én ting før jeg holder kjeft om værpraten. Men i går så gikk vi en tur i tidenes lyn og tordenvær! Det pissregnet også. Vi bare tok på oss regnjakker og satt kursen mot butikken rett før elleve i går kveld. Herlighet, jeg kan ikke huske sist jeg har hatt en så koselig tur. Slikt ruskevær fascinerer meg virkelig. Syns det er så koselig!

Denne helgen har jeg gått sminkefri døgnet rundt, noe som er utrolig digg. Er det bare meg, eller føler man seg alltid ti ganger finere første gang man sminker seg etter en liten periode uten? Jeg føler meg som et nytt menneske! Var å jukset litt i solarium i sta også, slik at fargen holder seg. Nå vil jeg egentlig bare skrive ferdig innlegget slik at jeg kan suse inn på nelly for å shoppe hjem noen godsaker.
Skal jeg vise dere hva jeg bestemmer meg for å kjøpe senere i dag?

Koselige nabolaget vårt 9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg