NEW WHITES

God morgen! I går dro vi på kino for å se Sex Tape. Veldig moro å se hva vi faktisk har reklamert for 😀 Og som forventet var filmen bra! Bedre enn jeg hadde sett for meg faktisk. Jeg er egentlig ikke spesielt glad i sånne type komedier, for jeg sitter alltid å irriterer meg. Det oppstår som regel helt meningsløse og håpløse problemer hele tiden, og slike typer er virkelig ikke min smak på film. Syns de blir alt for lette og dumme, om dere skjønner? Men filmen i går var altså meget bra! Irriterte meg bare over én ting, og det var den jævla hunden som aldri ville gi seg. Dere skjønner nok hva jeg mener om dere ser eller har sett filmen! Hihi 🙂

Skoene er sponset. Er ikke disse skoene kule? Etter en sommer kun i sandaler er det virkelig digg med et par nye sko i samlingen. Nike Air Force har jeg jo letet etter superlenge men de har alltid vært utsolgt. Heldigvis hadde junkyard de inne i min størrelse, wuhu! Skoene fra Cheap Monday er egentlig veldig lik lave converse, som jeg også har. Men herlighet så lei man blir av converse etterhvert, iallefall siden ALLE har det! Syns de fra cheap monday var en fin og ikke minst billig erstatning. De koster bare 299,-! 


Nike Air Force finner du HER, og Cheap Monday skoene finner du HER 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg