FERIEN ER IKKE OVER ENDA

Jeg må bare la det gå. Jeg kommer ikke til å stå opp klokken syv fremover – iallefall ikke enda. Herregud da, det er jo enda juli! Regner med det er flere av oss som får heeelt snudd døgnrytme i ferien? Jeg lurer på hva det kommer av, hvordan vi får til å la det skli sånn ut liksom. Men men, det er ingenting jeg orker å bry meg spesielt i nå.  I dag har jeg nok en spennende dag forran meg. Om man regner husarbeid og sortering av klær som spennende! Det gjør altså ikke jeg, så da har jeg vel en kjedelig dag i vente. Spørs om vi må ty til litt moroheter på kvelden. Jeg har enda ikke sett filmen Sex tape enda, så kanskje en kinotur hadde vært aktuelt? Åh, jeg er så tafatt for tiden. Gi meg tips til ting å gjøre, da!


Dagens frokost! Mmm. Spiser dette hver morgen for tiden, det er så godt!!


Her ser dere meg i vaskegenseren og håret i en fiskeflette. I forhold til mange andre bloggere vasker jeg ikke huset med stiletthæler og ballkjole. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg