SNART SKOLESTART

Annonselenker

Hei 9829; Tenk at jeg skal begynne på BI snart, ææ! Gleder meg sånn. Regner med jeg ikke er den eneste som skal gå skole det neste året. For meg har det alltid vært viktig å ha garderoben klar før skolestart så jeg alltid har litt nytt å gå med. Da føler man seg så mye freshere med en gang. Selvom det er veldig varmt enda, så må dere tenkte på at snart kommer høsten – og i Norge bruker den å være litt sur og kald. Det liker jeg egentlig veldig godt, for da kan jeg pakke meg inn i store strikka-gensere. Under finner dere mine favoritter fra nelly 🙂


HER / HER / HER / HER


HER / HER / HER / HER


HER / HER / HER / HER


HER / HER / HER / HER


HER / HER / HER / HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg