EN NY HVERDAG

God morgen! I dag sto jeg opp klokken ti, og det er en klar forbedring i forhold til hvordan denne ferien har vært. Jeg var bombesikker på at jeg var et A-menneske for evah, men der tok jeg kraftig feil. Jeg bytter på mellom å være A og B akkurat som det passer meg. Og akkurat nå gjør jeg hva som helst for å klare å stå opp tidlig igjen. Det er jo så deilig! Da jeg dro fra Molde tok jeg med meg en haug med kosttilskudd som jeg fikk i en goodiebag for leeenge siden. Nå tenkte jeg at det var på tide å teste det ut igjen. Startet dagen med å blande meg en svær shake med “energi-formelen” som visstnok skal gi meg mer energi. Tviler på at jeg kommer til å være hyperaktiv i hele dag liksom, men om jeg fortsetter å bruke den kanskje det hjelper? Det kan iallefall ikke skade! 

Syns forresten det er veldig deilig å være tilbake igjen i den fine leiligheten vår 9829; Merker at jeg savner vennene hjemme veldig mye, men jeg får bare være flinkere på å reise hjem ofte. Nå skal jeg dra med meg Kristoffer på en liten shoppingrunde, vi trenger fremdeles endel ting til leiligheten før jeg er helt fornøyd. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg