BACK IN TOWN!

Hei! Vet dere hva? Jeg er tilbake i Bergen 😀 Egentlig skulle jeg være i Molde omtrent til fadderuken til BI, men siden jeg og Kristoffer har fått oss bil (hurra!!) så bestemte vi oss for å kjøre ned litt tidligere. Det er egentlig like så greit, for gud så mye det er å fikse før skolestart. Vi har også endel å fikse i leiligheten så jeg tror det blir deilig å slappe av litt her i Bergen før det braker løs med fadderuke den 11. august. Noen fler som skal på den eller? Dessuten føler jeg det er mye lettere å jobbe med bloggen her hjemme siden jeg er i mine faste rutiner. Apropos rutiner, jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å trene igjen! Det har vært en utrolig lat ferie, noe som bare har vært deilig. Men nå er jeg lei av å bli anpusten bare jeg skal gå opp i 2.etasje liksom.. Nok om det! I dag har vi kjørt helt fra Molde til Bergen og brukte nesten ni timer på det. Vi stoppet på Førde for å spise og det tok jo sin tid også. Kjenner det skal bli deilig å legge seg. Tenkte å sette på noen episoder av The Walking Dead i sengen. Er så hekta! Under finner dere antrekket fra ene kvelden i Stavanger forresten 🙂


Kjole – BikBok / Sko – nelly HER / Klokke – Michael Kors HER (annonselenker)

Er forresten bildene skurrete på deres pc også? Med en gang jeg lastet de opp på bloggen ble kvaliteten kjempedårlig! Skikkelig irriterende siden dette egentlig er ganske “fine” bilder med bra kvalitet.. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg