VAULEN

Hei på dere 9829; I hele dag har vi vært på en strand her som heter Vaulen å solt oss. Vi tok med oss et stort teppe, to store flasker vann og en deeeilig pose med french fries (finnes det egentlig bedre potetgull?) og bare slappet av. Jeg har til og med blitt litt solbrent på skuldrene, og det er første gang i Norge i år! Må si det blir mye første ganger her altså, siden jeg også badet i sta.. Haha! Det var også måsefest på stranden noe jeg syns var utrolig irriterende. Det satt et par ved siden av oss og kastet brød til måsene slik at det kom ihvertfall 20 stykker flagrende rundt oss. Det er jo et mirakel at ingen bæsjet på oss! Syns det er unødvendig å drive å mate måsene midt på stranden når det er fullt av mennesker rundt, det går da vel an å gå et stykke unna om man absolutt skal få seg nye fugle-bestevenner? Usj! Nå har jeg iallefall nettopp kommet ut av dusjen og skal straks sminke meg for kvelden. Det første glasset med vin er allerede fyllt opp, wihooo!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg