EN PERFEKT SOMMERDAG

Heei! For en deilig sommerdag det ble i går. Som sagt dro vi ut på sjøen i seilbåten til familien til Kristoffer. Jeg er jo heeelt blank når det kommer til seiling, eller båtliv for den saks skyld. Så dere kan tro jeg ble stresset da seilene sto for fullt og båten la seg skrått. Hadde jeg ikke holdt meg fast ville jeg nok deiset rett ned i vannet, og det hadde virkelig ikke vært populært. Jeg HATER å bade i Norge, det finnes vel ikke noe mer grusomt? Hehe! Vi seilte over til Otterøya der besteforeldrene til Kristoffer og Marius (broren til Kristoffer) bor – og der ble vi servert alt mulig godt. Eiendommen deres var virkelig helt nydelig! Det var omtrent ingen andre mennesker å se enn oss, og Zara hadde all verdens plass å springe rundt på. Hun koste seg nok mest av alle, og hadde the day of her life. Planen var egentlig å sove over der i natt, men siden jeg reiser til Stavanger i dag lot det seg ikke gjøre. Veldig trist egentlig! Dit skal jeg definitivt tilbake 9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg