HEI FRA ANDRE SIDEN AV FJORDEN

Hei fra Tomrefjord! I går bestemte jeg og Zara oss for å ta fergen over fjorden for å besøke June og Canelo. Altså, jeg kan ikke beskrive gjensynsgleden mellom hundene. Det var som å se et lykkelig forelsket kjærestepar gjenforenes etter flere måneder fra hverandre. De løp rundt i flere timer og bare koste seg. Åh, det varmer et “mammahjerte” å se at min lille hund har en liten kjæreste 9829; Haha! Egentlig var planen bare å være hos June hele dagen, men plutselig bestemte vi oss for å reise til Ålesund, eller rettere sagt litt utenfor Ålesund til Langevåg for å besøke Jarl. Vi dro for å bade ved et stort vann, og jeg kan krysse av min andre badeøkt i Norge for året. Jeg er jo virkelig ingen badenymfe så det holdt med et par minutter for meg, mens June og Jarl svømte en god stund. Etter det dro vi hjem igjen til Jarl for å grille, og dere blir vel ikke overrasket over at det var biff på menyen? 😉 Hehe! I natt sov jeg over hos June, og nå står hun å lager frokost til oss. Nammis! Hun skal på jobb senere og da tar jeg den kjedelige fergen hjem igjen til Molde. En veldig fin dag i går altså. 


Jeg har på meg topp HER, shorts HER og solbriller fra rayban (annonselenker)


Hahaha jeg ler meg ihjel av disse to!! Sånn lå de kjempelenge og koste seg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg