EN LITEN NYHET

Hei dere 9829; Jeg har jo bare vært borte fra bloggfronten en liten stund, men det er bare så mye som har skjedd som jeg ikke har fortalt dere! Mange lurte jo på hvordan det gikk med eksamene mine osv, og alt gikk veldig bra. Derfor skal jeg nå begynne på BI i Bergen til høsten. Æææ, jeg gleder meg sånn!! Har jo ikke gått på skole siden videregående for to år siden, så nå klør det virkelig i fingrene etter å starte med studiene. Hvem skulle trodd at JEG skulle si det? Jeg var jo den mest skolelei personen i verden og var sikker på at jeg skulle ha ti friår, minst! Vel, der ser man altså 🙂 Er det noen som går, eller skal starte på BI Bergen i august? Det er jo alltid skummelt å starte på en ny skole, og for min del er jeg jo helt “alene” om det siden jeg ikke kjenner noen som skal gå samme linje som meg. 


Bilde fra første dagen i jazzen, jeg hadde på meg kjole fra nelly HER 9829;  (adlink)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg