UKENS HURTIGSKRIVING

Hola! Nå er det lenge siden sist altså. Hva passer vel bedre da en ukens hurtigskriving? Fire minutter med hamring på tastaturet starter NÅ!

Jeg får så utrolig dårlig samvittighet over at jeg ikke har blogget siden mandag. MANDAG liksom, jeg tror faktisk jeg aldri har hatt en så lang bloggpause før. Det er jo ikke bra!! Men dagene under festivalen er så utrolig travle at jeg rett og slett ikke får tid. Men så er det jo sommerferie, og mange av dere har jo garantert andre ting å finne på enn å lese bloggen min 9829; Haha! I går tok vi en aldri så liten edrudag. Jeg klarte altså ikke å toppe rekorden fra i fjor om å dra ut hver eneste kveld i jazzen. Men kjære vene da, det må jo gå fint? Jeg hørte også at det ikke var spesielt bra ute i går, så high five til meg for et klokt valg! Og dere, jeg har et tips! Har noen av dere pizzabakeren der dere bor? Dette her er altså ikke et særlig sunt valg, men fyyy så godt det er med pizza derifra med bernaise på dagen derpå. Oh mama da koser jeg meg virkelig. Jeg har nok lagt på meg noen kilo her og der i jazzen, men det er da ferie så det får gå.

Åh, nok om min “travle” hverdag som egentlig bare består av å drikke med vennene mine, dra på konserter og spise pizza dagen derpå. Det er jazzfestival og da blir det sånn! Det er den ene uken i året der ingen av mine hverdagsrutiner eksisterer, og dere kan tro jeg gleder meg til mandag da det er back to the gym. Ellers håper jeg dere koser dere i ferien! Jeg har dessverre lagt igjen kamera hos pappa så noen bilder får dere ikke fra festivalen. Tenkte bare å gi dere en liten heads up 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg