DIDERRE

I går spilte DiDerre konsert og billettene var egentlig helt utrolgt overalt. Heldigvis fikk den flinke kjæresten min tak i billetter til oss likevel! Jeg er jo egentlig ingen personlig fan av DiDerre, men herregud for en bra konsert. Jeg storkoste meg som bare det og stemningen var virkelig helt på topp! 😀 Siden jazzfestivalen starter i morgen (åååå jeg gleder meg sånn), hadde også teltet blitt satt opp i Alexandraparken også. Kort fortalt er det et gigantisk partytelt der omtrent alle man kjenner fester igjennom hele jazzuken. Vi dro dit en tur etter konserten var ferdig og der var det som normalt kjentfolkJeg koste meg så mye i fjor og vedder på at årets festival kommer til å bli enda bedre. Gårsdagen var virkelig en fin oppvarming på uken som kommer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg