SUNSHINE

Disse dagene er  bare helt fantastiske! Været er jo som sendt oppover fra syden og da kan man ikke gjøre annet enn å komme seg ut i solen. I går dro jeg og Andreas på stranden, der det var omtrent folketomt. Hva skjer? Det var jo egentlig like så greit siden jeg egentlig ikke er så interessert i å ligge nærme andre mennesker på stranden. Vi lå der ikke så alt for lenge siden både jeg og Andreas syns det er gørr kjedelig å sole seg. Kunne ønske jeg var en av de som kunne ligge ute dagen lang og bare kjenne brunfargen komme, men det klarer jeg ikke! Da tar jeg heller en halvtime solarium for den tapte dagen på stranden. Haha. Etter stranden dro vi opp til et vann for å bade siden begge var så pinler og ikke ville bade i sjøen. Redd for hai vettu…. Uansett en veldig fin dag 9829;


Hahah linselusen Zara.


Jeg hadde på meg topp HER, shorts HER, solbriller fra rayban og veske fra LV. (adlinks)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg