“DET ER KOS Å PILLE”

Hva er vel bedre enn reker på sommeren? En saftig biff på grillen med en dæsj potetsalat pluss en maiskolbe er ganske digg det også, men reker tror jeg kanskje er min aller største favoritt! Det eneste som irriterer med grønn, blå og resten av regnbuens farger er at det tar sååå lang tid å pille av skallet. Jeg som har så høy forbrenning blir jo sulten igjen så snart jeg er ferdig å pille til loffskive nummer 2, og dette fortsetter i en ond sirkel som gjør at jeg aldri blir mett. MEN nå har jeg startet med noe nytt! Nå piller jeg sykt mange reker når jeg først er igang slik at det er nok til så mange loffskiver jeg bare måtte ønske. Jeg har også blitt megarask så hele rekekvelden i går var egentlig over på ti minutter for min del. Da var jeg mett og god. Et lite reketips fra meg til dere. Jeg syns nemlig ikke det er noe kos å pille siden jeg er så glad i mat.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg