GÅRSDAGENS OUTFIT

I dag har det bare regnet og tordnet i ett sett – utroooolig kjipt siden planen var å grille seg på stranden fra morgen til kveld. Begynner å stresse greit med brunfargen nå! Jeg har jo såvidt solt meg siden jeg ble så kvalm og måtte dra hjem fra stranden tidlig i går. Det er jo ikke noe gøy å dra hjem blekere enn da man kom. ÆÆÆ!! Håper på strålende sol i morgen, for da skal jeg seriøst være den første som ligger på stranden og den siste som drar hjem. Herlighet, tenk at brunfargen liksom skal bety så mye. Haha! Nå er jeg iallefall klar til å se fotballkamp, og jeg vedder på at det kommer til å bli strååålende stemning ikveld 😀 Noen fler som skal se Frankriket- Tyskland?


Se på disse nydelige hundene som sover så godt 9829; Fikk litt vondt i hjertet da de bare lå på gaten. Heldigvis satt eierne like ved, og de virket utrolig hyggelige og det så ut til at hundene hadde det fint! De var to stykker og hadde både mat og vann rett ved siden av. 


Kjolen er fra river island HER, klokken og vesken er fra Michael Kors. (adlink)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg