FRA BIFF TIL SUBWAY

God morgen! Som sagt så var jeg dårlig i hele går og kastet opp alt fra den minstre dråpe vann til en liten bit potetgull. Jeg var altså bare så utsultet og mager når jeg endelig kom i form igjen i åtte tiden, så da kan dere tro det var digg å dra ut for å spise! Vi drar alltid til gamlebyen når vi skal spise middag. Der er det flust med både resturanter, barer og utesteder så det er alltid mye å velge i. Det kom vel ikke som noe sjokk at jeg spiste biff i går heller, haha! Dessverre klarte jeg såvidt å spise 1/3 del av maten før jeg var stappmett, og det er jo ikke særlig mye mat å få i seg på en dag. Litt senere på kvelden etter at vi hadde vært på litt forskjellige steder ble jeg sulten igjen og fant en subway, og der fikk jeg spist litt til. NAM! Det fins vel ingenting bedre enn nattmat? Hihih. 

Nå prøver jeg forresten så godt jeg kan å vekke Kristoffer for at vi skal dra på stranden. Ikveld er det jo også fotballkamp, Frankrike mot Tyskland – og det gleder jeg meg utrolig til. Jeg er jo virkelig ingen fotballfan, men stemningen ikveld kommer til å bli heeelt magisk om Frankrike vinner. GØY!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg