KVALMEN I NICE

Bonjour! I dag tidlig skulle vi egentlig til Monaco, men det ble litt endring i planene og vi testet ut en annen beach club her i Nice i stedet. Denne gangen dro vi på Lido Plage, som egentlig er en litt finere club enn den vi var på i går. Jeg syns nok at selve stranden var bedre i går – men jeg kan absolutt ikke klage på dagens! Koste oss veldig i et par timer, helt til jeg plutselig ble utrolig kvalm. Da måtte jeg bare løpe inn på toalettet der oppkastet kom. Slik sprang jeg tilbake fire-fem ganger før jeg bestemte meg for å dra tilbake til hoellet. Jeg aner egentlig ikke hvorfor jeg ble så syk, men kanskje jeg rett og slett ble matforgiftet? På hotellet var jeg også utrolig kvalm, men fikk heldigvis til å sove noen timer før jeg våknet igjen klokken åtte. Da hadde kvalmen gidd seg, og jeg klarte å ta meg en dusj for å dra ut å spise middag med guttene. Skikkelig kjedelig å bli så dårlig andre dagen, så nå håper jeg bare på at jeg er 100% frisk resten av turen. Under finner dere noen bilder fra i dag 9829;


Bikinioverdel fra River Island, underdel fra topshop og shorts fra zara.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg