FØRSTE DAG I NICE

God morgen! I går hadde jeg min første dag her i Nice, og den var helt fantastisk. Er her sammen med kjæresten min og broren hans, de to vet virkelig å varte opp og lage god stemning! Det første vi gjorde da jeg kom fra flyplassen i går var å dra ned på en beach club som ligger rett under hotellet. Der lå vi egentlig hele dagen med noe godt i glassene før vi dro til hotellet i seks tiden for å dusje. På kvelden hadde vi reservert bord på en utrolig hyggelig resturant, der maten også var helt nydelig! Skal finne ut hva den heter til dere 😀

Som jeg skrev i går så sov jeg jo ingenting før reisen. Det gikk egentlig helt fint hele dagen, men det er først nå jeg merker at kroppen er sliten. Den har nemlig bestemt seg for å gi meg feber!! I dag skal vi jo til Monaco og det er jo virkelig ikke hyggelig for noen om jeg går rundt å klager hele tiden. Nei, jeg håper det bedrer seg utover dagen.. 


Kjole fra nelly her 9829;


Kjekke kjæresten min som hater å bli tatt bilde av.. Også er han sammen med en blogger?? Haha!

Kjolen jeg hadde på meg i går finner dere forresten HER! 9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg