GRILL OG VIN

Oi, er det sånn man føler seg etter litt for mye rødvin dagen før? Hodet BANKER! Foruten det skal jeg ikke klage, dagen i går var megabra! Dro til mamma for å grille på kvelden og der satt hele familien å koste seg lenge med nydelig grillmat og noe godt i glassene. Det var vel et tidspunkt jeg hadde fire glass forran meg med forskjellig drikke, sånn går det når man drikker for sakte. Haha! Etter mye skravling dro jeg videre på Syd (en vinbar her i Molde) der jeg møtte noe venninner. Hadde en utrolig koselig kveld selv om det kanskje ble litt for mye godt å drikke på til slutt? Våknet i dag tidlig av at Zara sto å spiste en SKINKE i sengen min! Den hadde hun nemlig funnet på gulvet, og var et resultat av nattmaten jeg lagde i går som jeg aldri spiste opp. Haha, at det går an. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg