GOOD TO BE HOME

Selv om jeg har vært våken siden klokken fem i dag er humøret merkelig nok på topp! Egentlig hadde jeg tenkt å skrive et klageinnlegg om reisen, siden den lille timen min på Flesland før avreise var kjip. Men jeg trenger ikke gå mer inn i det, for det er vel ikke noe poeng å bare prate om det negative? Nå har jeg kommet hjem til fine Molde og været er strålende. Ikveld skal hele familien grille i det nye huset til mamma, og det kommer til å bli kjempedigg. Jeg elsker jo grillmat og kunne gjerne spist det hver eneste dag. Akkurat nå sitter jeg hos pappa og skal straks sette på en episode av mummitrollet. Ja, dere leste riktig! I går kveld fant jeg nemlig alle episodene på youtube og jeg lå våken lenge i natt for å se. Det var favorittserien min når jeg var liten, og jeg syns faktisk det er ganske gøy enda. Haha! Mye bedre enn barnetv nå til dags iallefall, som jeg syns er helt på trynet. Mummitrollet for alltid 9829;9829;9829;9829;9829;9829;9829;9829;9829;


Hahah, Zara er gira på å fly.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg