MINE SOMMERPLANER

Jeg kjenner jeg får sommerfugler i magen bare av å skrive overskriften på innlegget. Sommerferien er virkelig årets halleluja, og jeg er like spent hvert eneste år – men skyhøye forventninger selvfølgelig! Sommeren i fjor viste seg å bli den beste sommeren jeg har hatt så langt, så årets kan virkelig ikke bli noe dårligere! I fjor tok jeg egentlig alt veldig på sparket. Jeg og Andrea reiste på restplass til Gran Canaria, noe jeg og Lars også gjorde, og så gjorde jeg og Andrea det igjen i august. Jeg måtte jo også kjæresten min i fjor sommer 9829; Haha, jeg må nesten le. Det er vel nøyaktig ett år siden jeg og Andrea dro på vår første GC-tur og vi begge var single og fri som fuglen. Vi hadde heller ingen planer om å få oss kjærester med det første, og syns singellivet var fantastisk. Men se på oss nå da! Vi begge har både kjæreste og samboer som vi møtte sommeren 2013. Der ser man at man aldri kan planlegge kjærlighet 🙂 

Men uansett, tilbake til årets planer! Noen store planer har jeg kanskje ikke enda, og hvorfor aner jeg ikke. Jeg og Kristoffer skal nok både på en storbyferie pluss noen uker til varmere strøk, men akkurat hvor det blir tar vi nok på sparket. Grunnen til at jeg reiser hjem til Molde er fordi alle venninnene mine er der, og det finnes omtrent ingenting bedre enn å være hjemme å kose seg med de på sommeren 9829; Moldejazzen starter 14.juli, som er et av sommerens store høydepunkt! Ikke fordi jeg er så glad i å gå på konserter, men det blir en helt annen stemning over byen og alle bare koser seg ihjel. Jeg tror nok det er gøyest for oss som faktisk er fra Molde, i og med at det er så mange kjentfolk OVERALT og det er halvparten av moroa. 

Så skal jeg en helg til Stavanger for å besøke Birte som skal flytte dit, det gleder jeg meg enormt til! Stavanger er jo en utrolig fin by, som jeg kun har vært i en gang før. Det var da jeg deltok i landsfinalen i RG for maaange år siden, og da fikk jeg jo ikke sett så mye av byen i og med at vi var i en turnhall dagen lang. Men alt i alt tror jeg dette kommer til å bli en fantastisk sommer, selv om jeg ikke vet hvor vi skal enda, så kommer vi til å finne steder som er helt fantastiske! Vi har jo hele verden å velge i, så dette kommer til å bli bra 😀


Tee – Weekday, Bukse – Second Female, Veske – LV, Sko – Toms, Hodebånd – eBay

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg