NATURELL

Hola! Nå har jeg vært å fikset neglene mine klar for ferie. På fredag drar jeg til først til Molde og kommer til å være borte i over en måned! Da kan dere tro jeg var stressa for å fikse klart både negler og vipper. Jeg har blitt så forfengelig den siste tiden, men det gjør vel ingenting? I dag la vi et nytt sett med naturell-farget akryl på neglene. Akryl er bare så utrooolig sterkt og holder kjempelenge, så det blir nok ingen problem å gå over en måned uten å fikse på neglene. Som vanlig går jeg til Beauty Lounge i strandgaten i Bergen, for timebestilling kan dere ringe 408 72 160. 

Jeg fyllte også på vippene mine, så nå er alt klart til ferien! Min behandling er sponset 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg