MARERITT

Åh, for en natt! Kristoffer er borte på jobb for uken og jeg sover alene i leiligheten. Det har jo aldri vært et problem før, jeg har jo tross alt bodd alene lenge før jeg flyttet sammen med han. Men nå har vi begynt å se på The Walking Dead, og jeg syns den serien er sykt skummel! Jeg har veldig lav terskel for skumle filmer og blir utrolig fort redd på natten. I går kveld sto alle lysene på stuen på mens jeg gikk å la meg, i tilfelle jeg måtte opp å tisse på natten så det ikke skulle være mørkt. Så hadde jeg tidenes mareritt om akkurat the walking dead, og drømte at jeg var på sleepover med noen venninner og de hadde glemt å låse dørene og trekke for gardinene. I tillegg så ropte og lo de høyt sånn at de ekle zombiene bare kom mot huset vårt. Jeg løp rundt som en gal for å låse dørene, men det var for sent. Da hadde allerede zombiene samlet seg rundt huset og klorte på veggene. Dere kan tro hjertet banket og at jeg var LIVREDD når jeg våknet!

Nå sitter jeg jo egentlig bare å ler mens jeg skriver dette, for det høres jo helt latterlig ut. Men jeg er altså verdensmester på å skremme meg selv! Jeg prøver jo å overbevise meg selv om at jeg ikke kan se flere episoder av serien nå som jeg er hjemme alene, men siden det er så spennende så klarer jeg ikke la være. Der har dere meg i et nøtteskall! 

Men nok om min rare hverdag.. Nelly har fyllt på salget sitt og senket prisene, og de har så mye fint til en latterlig billig penge 9829;

 

Adlinks


HER / HER


HER / HER / HER / HER


HER / HER / HER / HER

Resten av salget finner dere her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg