GJETT HVA

Gjett hva jeg har gjort da? Tatt en henna tattoo! Jeg syns det er dødskult med tatoveringer og kunne tenkt meg flere selv. Men samtidig så vet jeg med meg selv at jeg kommer til å bli dritlei om jeg tar fler, derfor passer det perfekt med en henna-tattovering en gang iblant! Nå som det er sommer så er det jo litt gøy å vise frem “tattoveringene” sine i bikini. De varer bare i to-tre uker! 😀

Jeg tok min hos Beauty Lounge, for time til henna-tattovering eller en av deres mange andre behandlinger kan dere ringe 408 72 160. Mine behandlinger får jeg sponset, og det er jeg så glad for! De er virkelig Bergens beste skjønnhetssalong i mine øyne 9829;9829;9829;9829;

TIL INFO til alle som kommenterer ang allergier osv. Så bruker beauty lounge økologisk maling, og det er typ 1% sjangse for at man reagerer på den. Det er mer eller mindre ingen som reagerer altså. Selvfølgelig om du er allergisk mot alt mellom himmel og jord burde du la være å teste det ut, men til resten av oss så går det helt fint. DU KAN ALTSÅ FARGE HÅRET ETTER BEHANDLING!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg