INSPIRASJONSPAUSE

Her har det vært stille i helgen! Grunnen til det er rett og slett fordi jeg har hatt litt mangel på inspirasjon den siste tiden. Føler alt jeg skriver om er det samme og at bildene er kjedelig og med liten variasjon. Syns liksom det er lite vits å poste innlegg ved mindre jeg faktisk har noe på hjertet, da blir det bare meningsløst mas. Uansett har jeg hatt en kjempefin helg og kunne ikke vært mer klar for mandag! Planene for dagen er egentlig å organisere mest mulig før jeg reiser på ferie på fredag. Altså, hvem skulle visst at det er SÅ  mye å fikse? Det er liksom ikke bare å pakke kofferten å stikke når man skal være borte i over en måned. Eller man kan jo sikkert det også, men jeg er ikke sånn kjempekeen på å komme hjem til et kjøleskap fullt av muglet mat, visne blomster og en postkasse fullere enn magen min en fredagskveld. 

Og forresten! Hva syns du er gøy å lese om på blogger? Kom med tips, det trengs sårt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg