GLAD FOR LØRDAG

Da var det løøøøørdag! Jeg har nettopp fikset meg ferdig og er straks klar til å dra til Beauty Lounge der jeg skal freshe meg litt opp. Rett etter det bærer det avgårde til Jarl for å fikse ting til ikveld. Ryktes at han har ordnet hjemmelaget aioli til kveldens tapas, og det er jo faktisk noe av det beste jeg vet. Selv om vi skal ut på byen ikveld så orker jeg ikke bry meg om at det er hvitløk i det. Så til dere som skulle møte meg ikveld – jeg unner dere det ikke.. Hehe, eeww.. Merker jeg egentlig ikke har noe sånn superinteressant å komme med. Jeg er bare glad for at det er helg egentlig! 


Har på meg topp fra nelly HER og bukse fra nelly HER, pluss klokke fra Daniel Wellington (adlinks).

Hva er din plan for lørdagen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg