SILKEMYKE SOMMERBEN

Annonse

Tidligere har jeg slitt utrolig med tørr hud på leggene, spesielt på sommeren da solen steker og tørker ut huden. Det er så utrolig lite flatterende om man for eksempel skal dra av seg en stram treningstights eller jeans og flasset på leggene bare hopper til alle kanter. Noen som kjenner seg igjen? (Jeg håper virkelig ikke jeg er den eneste). Jeg er dessverre ikke født med lyse babyhår på leggene som noen av venninnene mine har, og om jeg ikke barberer meg ser jeg ut som en mann innen en uke. Nesten iallefall! Det betyr altså at jeg må barbere bena omtrent hver til annenhver dag på sommeren, og tidligere har det vært et problem da huden min har blitt så tørr. 

Heldigvis slipper jeg å ha det problemet i sommer! Den siste tiden har jeg testet ut den nye høvelen til Efi Intuition Naturals, som er en alt-i-ett barbering. Den kombinerer både barbering med hudpleie, for når høvelen kommer i kontakt med vann skummer den og slipper ut en herlig formel med E-vitaminer og ren Aloe Vera, noe som er helt perfekt i sommer da huden er eksponert for solen og trenger ekstra fuktighet! Her kan du bare droppe barberingskremen. Fra det sekundet du starter å barbere deg smøres huden inn og hydreres, og du ender opp med superglatte og myke legger. Bladene på høvelen er også spesielt konstruert til oss kvinner da de er ovale og følger enhver kurve man måtte ha. 

Nå som sommeren har kommet for fullt og barberhøvler er et absolutt must vil Efi Intuition Naturals gi dere en helt gratis prøvepakke. Dere betaler selv porto som er på 39,-. Ved å melde dere opp til å få prøvepakken betyr det IKKE at dere må forplikte dere til å kjøpe mer produkter etter at prøvepakken er brukt opp. Om dere ikke vil ha flere høvler så trenger dere altså ikke å betale for det. I prøvepakken får dere med både høvelen pluss ekstra blader 9829; Prøvepakken kan bestilles HER.

Og sist, men ikke minst. Noen barberingstips!

– Vent med å barbere deg til du omtrent er ferdig å dusje, da rekker hårene å mykne seg opp skikkelig!
– Bruk et skarpt blad. Ingenting er verre for huden enn sløve blad.
– Bruk en høvel som gir fuktighet, slik som Intuition Naturals.
– Barber mot hårene for den tetteste barberingen. Der du sliter med inngrodde hår kan du derimot barbere med hårene.  

Prøvepakken bestilles HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg