FRA MAJA TIL LØKKA


Solbrillene mine har kommet inn på nelly igjen! De finner du HER. Toppen fra Zara og klokken fra Daniel Wellington HER 9829; (adlinks)

Da har jeg og kofferten min forflyttet oss fra Majorstuen til Birkelunden, og er nå på sleepover hos June 9829; Som alltid var det så stas å se igjen bestevenninnen, og fram til nå har vi bare tuslet litt i byen og spist sushi (sjokk). Nå kom vi nettopp inn dørene og skal fikse oss litt før ikveld. Det blir ingen vinflasker på høykant ned i kroppen min i dag dessverre, men popcornet skal derimot kastes inn! Vi skal på kino, på den nye filmen Maleficent og jeg gleder meg SYKT! Elsker sånne filmer 😀 Er det noen som har sett den? Personlig syns jeg Angelina ser smashing ut i traileren, og jeg lurer på om jeg begynner å få en liten girl crush på henne. Ops!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg