ON THE GO

God morgen! Skrev dette innlegget før jeg la meg i går, så nå springer jeg vel rundt som en gærning med rettetangen i håret og vippeextension over alt i det jeg prøver å pakke ferdig kofferten. Det er jo alltid så mye unødvendig som skal med, og man lærer heller ikke hvordan man skal pakke skikkelig.. Haha!

Tenkte å vise dere disse kule bokserne fra bläklader og bjørn borg som Kristoffer fikk. Det er jo egentlig en liten gave til meg, siden han må gjøre noe snilt for meg kun i bokseren hver dag 😀 Under kan dere lese hva som står de forskjellige dagene 9829;

Nå skal jeg straks ut å fly, så vi blogges fra destinasjonen 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg